Home » , , , , , , , , » KİRAZ MEVSİMİ 8. BÖLÜMDE EMRE'NİN SÖYLEDİĞİ ŞARKI - KİRAZ MEVSİMİ EMRE BURCU SALINCAK SAHNESİNDE SÖYLEDİĞİ ŞARKI

KİRAZ MEVSİMİ 8. BÖLÜMDE EMRE'NİN SÖYLEDİĞİ ŞARKI - KİRAZ MEVSİMİ EMRE BURCU SALINCAK SAHNESİNDE SÖYLEDİĞİ ŞARKI

Written By Furkan on 30 Ağustos 2014 Cumartesi | 03:25

KİRAZ MEVSİMİ 8. BÖLÜMDE ÇALAN ŞARKI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Fox TV'nin sevilen dizisi Kiraz Mevsimi her hafta yeni bölümleri ile ekranlarda olmaya devam ediyor. İzleyici tarafından büyük ilgi gören Kiraz Mevsimi dizisi Cuma akşamları en çok izlenen dizi olmaya devam ediyor. İzleyicinin merakla bekledikleri Kiraz Mevsimi 8. bölüm 29 Ağustos Cuma akşamı yayınlandı.

Kiraz Mevsimi 8. bölüm ile 29 Ağustos Cuma akşamı izleyici ile buluştu. Dizinin sevilen iki oyuncusu Ayaz karakteri ile Öykü karakteri dizinin en çok aranan isimlerindendir. Kiraz Mevsimi 8. bölümü izleyenler, Emre ile Burcu'nun parkta salıncakta sallanma sahnesini beğendiler. Emre Burcu'yu salıncakta sallarken söylediği şarkı ise herkesin merak ettiği şarkı haline gelmiştir.

Burcu ve Emre Parktaki sahnede çalan şarkı, Gözlerine Nazır Bir Yaş Oldum diye devam eden şarkıyı söyleyen Emre izleyiciler tarafından beğenilmiştir. Yazımızın devamında Kiraz Mevsimi 8. bölümde Emre'nin söylediği şarkı ve şarkının sözlerini bulabilirsiniz.



Kiraz Mevsimi Emre Parkta Söylediği Şarkı

                                              

Gözlerine Nazır Bir Yaş Oldum

Yok bu gece de hiç ses seda...
Sevdan delikanlı başıma vurdu bela!
Bir yanım kırık, bir yanım var aksak
Sana bakmadan görebilmek de güzel...
Gözlerine nazır bir yaş oldum, doldum
Ertelenmiş halimi yeniden yoluna koydum
Vücudum tamamlanmış kalbim kabataslak
Parçalandım topla bir an evvel
Perişanım yokla bir an evvel



kiraz mevsimi 8. bölüm izle, kiraz mevsimi yeni bölüm fragmanı, kiraz mevsimi bu haftaki bölümü, kiraz mevsimi ayaz ve öykü, kiraz mevsimi dizi oyuncuları, kiraz mevsiminde çalan şarkı, kiraz mevsimi emre burcuyu sallarken söylediği şarkı, kiraz mevsimi dizi müzikleri, kiraz mevsimi 8. bölümde çalan şarkı, dün akşamki kiraz mevsiminde çalan şarkı, ilk ve son aşkım şarkısı dinle, kiraz mevsimi gözlerine nazır yaş oldum şarkısı, kiraz mevsimi parkta salıncak sahnesi izle, kiraz mevsiminde çalan şarkılar, burcu ve emre parktaki müziklerinin adı ve sözleri, kiraz mevsimi 29 ağustos yeni bölümde çalan şarkı, ayaz öykü kumsalda yatarken çalan şarkı, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, emre burcu salıncakta sallanırken söylediği şarkı,

0 yorum:

Yorum Gönder