OZAN DOĞULU & GÜLŞEN NAMUS ŞARKISI VE SÖZLERİ - GÜLŞEN NAMUS ŞARKISI DİNLE

Written By Furkan on 1 Ağustos 2014 Cuma | 10:50

OZAN DOĞULU GÜLŞEN NAMUS...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Müzik dünyasında önemli yere sahip olan Ozan Doğulu, yaptığı ve içinde bulunduğu her projede farkını ve başarısını ortaya koymuştur. Bu güne kadar toplam 3 albüm çıkaran Ozan Doğulu 2014 en son albümü olan 130 bpm Moderato adını verdiği yeni albümü ile yine adından söz ettirmeye devam etmektedir.

Ozan Doğulu yeni 130 bpm Moderato isimli albümü ile tüm müzik marketlerde yerini almıştır. Ozan Doğulu bu yeni 2014 albümünde toplam 13 şarkı bulunmakta ve 13 şarkı da farklı ünlü sanatçılar ile beraber çalışmıştır. Moderato ismini verdiği yeni albümünde Ozan Doğulu, Sezen Aksu, Gülşen Model, Mustafa Ceceli, Kenan Doğulu gibi bir çok ünlü sanatçıyı bu albümde buluşturmuştur.

Ozan Doğulu'nun Moderato isimli yeni albümünün 3. klibi ise Böyle Akşamlar şarkısına çekildi. Ozan Doğulu Model Böyle Akşamlar adlı şarkısının klibi yayınlanmaya başladı. 

Albümün sevilen parçalarından biriside Gülşen'in söylediği Namus şarkısıdır. Namus şarkısının sözleri Ümit Yaşar Oğuzcan'a, müziği ise Arto Tunçboyacıyan'a aittir.

Sizlere bu yazımızda Ozan Doğulu ve Gülşen şarkıları olan Namus adlı şarkılarının sözlerini paylaştık. Gülşen Namus şarkı sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz.


OZAN DOĞULU YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>>



Ozan Doğulu - Gülşen Namus Şarkı Sözleri

Gülşen & Ozan Doğulu Namus Şarkı Sözü
Aradım yıllardır seni her yerde
Bir türlü karşıma çıkmadın namus
Nihayet bir yerde rastladım ama
Utançtan yüzüme bakmadın namus

Yaklaşıp yanına dedim nerdesin
Dedin ki yorulma gelmiyor sesin
Gayretleri boşa gitti herkesin
Kimseyi yanına sokmadın namus
Vaziyet dediğin meğer masalmış
Namuslu görünmek kimlere kalmış
Zenginmiş fakirmiş halkmış kralmış
Gördüm ki kimseyi satmadın namus

Hadi yandan, hadi hadi yandan
Ben senden ne saray ne ev istedim
Seni sevenleri sen sev istedim
Kıvılcımla aradım alev istedim

Bir tek mumu bile yakmadın namus
Azizken gözümde sudan ekmekten
Yoruldum uslu dur yapma demekten

Yüzyıllardır namussuzluk etmekten
Bir türlü uslanıp bıkmadın namus
Hadi yandan, hadi hadi yandan

Söz : Ümit Yaşar Oğuzcan
Müzik : Arto Tunçboyacıyan


Ozan Doğulu'nun yeni albümündeki şarkıların listesine yukarıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz. İlerleyen günlerde ise Ozan Doğulu'nun yeni albümünde yer alan tüm şarkıların sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.



ozan doğulu gülşen namus şarkısı dinle, şarkı dinle, yeni çıkan şarkılar, yeni çıkan albümler, albüm indir dinle, ozan doğulu gülşen klip şarkısı sözleri, gülşen namus şarkı sözleri, gülşenin söylediği şarkının sözleri, gülşenin yeni klip şarkısı namus, ozan doğulu ve gülşen namus şarkı sözleri, ozan doğulu yeni albümü moderato indir, gülşen namus mp3, gülşen namus şarkısı dinle, gülşenin yeni klibi, ozan doğulunun oynadığı klip, gülşen ve ozan doğulu, ozan doğulu gülşen şarkıları, şarkı sözleri, gülşen namus şarkı sözleri, gülşen namus şarkı sözü, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir

0 yorum:

Yorum Gönder