BURCU GÜNEŞ BİR LOKMA SEVDA ŞARKI SÖZLERİ - BURCU GÜNEŞ BİR LOKMA SEVDA

Written By Furkan on 16 Ekim 2014 Perşembe | 09:39

BURCU GÜNEŞ BİR LOKMA SEVDA...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Türk pop müziğinin sevilen kadın sanatçıları arasında ilk sıralarda yer alan başarılı sanatçı Burcu Güneş, yaptığı her albüm ve söylediği her şarkı ile yediden yetmişe herkesin sevgisini kazanmayı başarmıştır. Mütevazi hayatı ve yaptığı işlerle büyük beğeni toplayan Burcu Güneş yeni şarkısı Bir Lokma Sevda isimli şarkısı ile yine başarılı bir giriş yapmıştır.

Burcu Güneş Bir Lokma Sevda şarkısı daha önce Gül Kokusu adlı albümünde Eflatun ile birlikte söylemişlerdi. Burcu Güneş bir lokma sevda şarkısını tekrar kendi yorumlayarak sevenleri ile paylaştı. Burcu Güneş'in son albümü olan "Gül Kokusu"nun 6. video klibi "Bir Lokma Sevda" isimli şarkısının yeni düzenlemesine çekildi. 
Burcu Güneş tarafından tekrar seslendirilen parçanın söz ve müziği Eflatun'a, düzenlemesi ise Serkan Ölçer'e ait.
Bir Lokma Sevda isimli şarkının klip çekimleri Avustralya'nın büyüleyici şehirleri olan Melbourne ve Sydney'de gerçekleşti. Yazımızın devamında Burcu Güneş Bir Lokma Sevda isimli şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.



Burcu Güneş Bir Lokma Sevda Şarkı Sözleri

Burcu Güneş - Bir lokma sevda sözleri
Sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma
Gerçeği sorarsan alamadım aslında
Sen düşeceksin diye olur olmaz uykularıma,
Unuttum gündüzü yaşadım hep rüyalarda.
Senin bir sesin, çığlıktır bana
Bir nefesin olur fırtına.
Bir anlık gülüşün sonsuzluktur bana,
Sesin hala kulağımda.
Sen yokken yanımda, denedim ah defalarca,
Aklımdan geçmedi inan, başka sevda,
Sen yokken yanımda, denedim ah defalarca,.
Kalbimden geçmedi inan, bir lokma sevda

burcu güneş yeni şarkısının sözleri, burcu güneş yeni şarkısının ismi, burcu güneş yeni klibi izle, burcu güneş yeni klip şarkısının sözleri, burcu güneş bir lokma sevda dinle, bir lokma sevda burcu güneş, burcu güneş yeni albümü bir lokma sevda, burcu güneş bir lokma sevda şarkısı dinle, burcu güneş bir lokma sevda şarkısı indir, bir lokma sevda burcu güneş, burcu güneşin yeni albümü, 2014 burcu güneş yeni albüm şarkıları, yeni çıkan albümler neler, 2014 yeni çıkan albüm isimleri, albüm dinle, albüm indir, full albüm dinle indir, burcu güneş aşkın beni baştan yazar mp3,bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, burcu güneş bir lokma sevda sözü, şarkı sözleri, bir lokma sevda şarkı sözleri,

0 yorum:

Yorum Gönder